dinsdag 6 maart 2012

Lief klein konijntje

Weer een leuke schattige nailart creatie! Deze is super simpel o zo leuk. Om mooie stippen te kunnen zetten kun je een dottingtool gebruiken, als je deze niet hebt kun je ook het uiteinde van een schuifspeltje gebruiken. Het konijntje is gemaakt met Konad image plate s10, die ik kocht op de uiterlijke verzorgings beurs waar ik laatst was (lees hier). Binnenkort een artikel met al mijn image plates!
De roze kleur die ik gebruikte is Lovie Dovie van Essie en de witte stippen heb ik gezet met een dottingtool met kleur Alphine Snow van OPI. Er was hier iets aan de hand met mijn camera waardoor er donkere zwarte schaduwen over mijn foto's zaten terwijl ik toch echt mijn flits gebruikte. (Mijn zusje dacht dat er geesten voor zaten en vond het maar eng..) Ik had ook geen tijd om te randjes netjes schoon te maken, omdat ik snel weg moest en haar 5 dagen later pas weer zou zien. Dus een haastige creatie vandaag, maar de schattigheid van de love bunny maakt alles goed hopelijk!

4 opmerkingen: