vrijdag 2 maart 2012

Peacock feather nails

Laatst schreef ik een artikel over de pauwenveer die erg vaak terug te zien is in accessoires op het moment (hier). Toen leek het me al leuk om deze prachtige veer eens te gebruiken als inspiratie voor op mijn nagels. Ik ging eerst op zoek naar voorbeelden, zodat ik kon bedenken hoe ik het wilde doen en dit is het resultaat waar ik erg tevreden mee ben!
 Deze foto is gemaakt met de spiegelreflex camera van mijn lieve vriendin die foto's voor mij wilde maken! Kijk verder voor meer foto's inclusief de mooie foto's die mijn vriendin nam met haar spiegelreflex.

 De kleur van Essence had ik net die dag gekocht en vind ik echt prachtig! De ene keer lijkt hij groen, de andere keer meer blauw. Het is maar net wat voor licht er op valt en van welke hoek je erop kijkt. Ik stond echt versteld van de kwaliteit van dit lakje van essence. Ik probeerde ik zo goed mogelijk in beeld te brengen, maar eigenlijk moet je deze gewoon zelf halen bij de kruidvat! Het is Choose Me! van de colour & go lijn, die in iedere kruidvat te krijgen is.
Hieronder dus 3 foto's die met een goede-niet-mobiel-camera zijn gemaakt.



Deze kleuren gebruikte ik allemaal:
-Choose Me! van Essence colour & go.
- New Delhi van WIC by Herome voor de groene strepen.
- Zilveren striper van Melia.
- Goldfinger van Catrice voor de goude kleur in het oog.
- Coral Summer van Hello Kitty by H&M voor de lichtblauwe kleur in het oog.
- De donkerblauwe kleur in het oog is van Sephora.

 Vind je dat het goed gelukt is en lijkt op een pauwenveer? Laat me weten wat je er van vindt!

5 opmerkingen: