donderdag 22 maart 2012

OPI ds Signature Holo

Jaa! eindelijk heb ik weer een holografisch lakje kunnen vinden van OPI. Dit keer kwam ik op het internet OPI ds Signature tegen. Een roze holografische lak, die al een tijd niet meer te krijgen is. Ik vind hem zo mooi en ben er helemaal verliefd op, ik kan er echt uren naar kijken zo mooi is het holografische effect!

Hieronder zie je het effect in de zon. In de zon lijkt hij ook een stuk rozer, want als er geen zon is neigt hij zelfs best veel naar paars.


Hieronder een foto met flits in de avond, waar hij al een hele andere kleur lijkt te hebben dan hierboven.

Hieronder een leuke creatie die ik er meteen van gemaakt heb. Hiervoor gebruikte ik mijn Dashica Big image plate en een zilvere lak om mee te stempelen van Essence. Hier maakte ik de foto's toen er geen zon was, dus zie je hier helaas het holografische effect niet.


Ik heb er meerdere in 1 keer besteld om anderen er ook blij mee te maken. Omdat hij nog steeds zo populair is heb ik er nog maar 1 nu. Als je interesse hebt kan je meebieden op marktplaats, klik hier voor de advertentie.

4 opmerkingen: