zondag 4 maart 2012

Ebay bestelling: Lush

Gisteren was een hele mooie dag, de zon scheen en toen ik thuis kwam vond ik mijn pakketje van ebay. Ik vind het altijd zo leuk om pakketjes te onvangen ook al heb ik ze zelf gekocht. Het komt toch een week later als een soort cadeautje binnen. Dit keer had ik geboden op de Lush limited edition douchegel Snow Fairy. Ik had een aantal jaar geleden al een solid parfume van lush met deze geur gekocht en vond deze laatst weer terug. Toen ik op internet keek zag ik dat er afgelopen kerst dus een douchegel was met deze geur, maar dat hij nu niet meer verkrijgbaar was, dus ging ik op zoek op ebay. Hij was overal erg duur, tenzei je een bod uitbracht en ik besloot om dat te doen. Nadat iemand over mij heen had geboden had ik nog een bod gedaan en uiteindelijk had ik hem voor ongeveer 10 euro gescoord. Een super mooie deal dus!
Kijk mee hoe ik mijn pakketje openmaak!!

Jaa! dit issie dan, en oooohhh wat ruikt hij lekker! Heerlijk friszoet, precies waar ik van hou. Ik heb super veel douchegels, maar bij producten als deze ben ik altijd zo zuinig, dat ik hem veel te lang laat staan en maar weinig gebruik. Om dat te voorkomen krijg ik het soms voor elkaar om dingen 2x te kopen zodat ik zeker weet dat ik extra heb. Is er iemand die zich hier in herkent? Of ben ik nou de enige.  

Zoals je kunt zien staat er op het etiket dat het voor lichaam en haar is. Ik heb het nog niet geprobeert, maar  ik vind het een raar idee om douchegel in je haar te doen. Wat deze douchegel extra mooi maakt is de blauw-achtige glitter die hij bevat. Ik kan niet wachten om deze te gebruiken!

3 opmerkingen: