zaterdag 11 februari 2012

Nagellak opbergen

Vandaag even een heel ander soort artikel, namelijk over het bewaren/uitstallen van nagellak. Ik vind het zelf erg leuk om de nagellak stashes van anderen te zien. De manier waarop ze het opbergen, kleur bij kleur of netjes gesorteerd op merk. Zelf ben ik nog op zoek naar de manier om mijn nagellak op te bergen. Er zit namelijk een deel in een opbergdoos en de rest in 2 losse tasjes die ik in het weekend meeneem naar mijn ouders voor het geval mijn zusje iets leuk op der nagels wil. Ik zit er eigenlijk over na te denken om al mn nagellak mooi uit te stallen in een rek aan mijn muur of zoiets. Dan staat het niet in de weg en je kijkt er toch constant tegenaan! Maar om het practisch te houden wil ik wel iets wat weinig tijd kost om schoon te maken in verband met stof. Hieronder heb ik een paar leuke ideetjes gevonden die ik wil delen.
Een erg mooi voorbeeld vind ik bovenstaande tafel, wat eigenlijk ook meteen een manicuretafel is. Je hebt je lakjes bij de hand terwijl je iemands nagels aan het doen bent. Of natuurlijk lekker die van jezelf. Het nodigt in ieder geval erg uit om lekker met je nagels bezig te zijn!
Dit gigantische nagellak rek vind ik helemaal geweldig! Alles op kleur gesorteert, en zó ontzettend veel! helaas kost het wel heel veel tijd en geld om eerst zoveel flesjes bij elkaar te sparen. Het opbergsysteem is erg simpel, gewoon planken aan de muur.
Bovenstaande foto vond ik op beautygloss waar nog meer leuke ideetjes staan, maar dit was wel de meest originele manier die ik tegenkwam. Heel toevallig heb ik nog een oud poppenhuis staan (door mijn vader gemaakt), maar die is erg diep, dus misschien niet zo handig als deze.  
Bij Enchantra verkopen ze simpele nagellak rekken die je aan de muur kunt hangen of neer kunt zetten, maar ze zijn helaas wel erg prijzig. Dit zijn simpele plastic rekken waar 60 of 90 flesjes inpassen.

Is er iemand die nog een leuke manier heeft bedacht om nagellak netjes uit te stallen of op te bergen?

8 opmerkingen:

  1. Ik heb geen idee, ik heb zelf een mooie doos van de ikea waarin ik ze opberg. Ik vind het opbergrek van enchantra supermooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik denk dat ik ga voor zo'n rek aan de muur, maar misschien kan ik een goedkopere vinden op ebay ;)

      Verwijderen
  2. Waar kan je dat tafeltje kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt hem hier vinden http://www.elroni.nl/cat/beauty-en-wellness/manicuretafel-5 maar hij is best prijzig.

      Verwijderen
  3. ik heb honderden potjes nagellak in alle kleuren maar ik weet echt niet waar ik ze moet zetten zooo veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb een ouden schoenen doos versiert en daar mijn nagellak ingedaan.
    maar ik ben op zoek naar een nagellakrek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik iemand die ik ken ga vragen of die zo'n houten rekje in elkaar kan zagen met wat planken haha.
    Ik post zelf ook veel artikels op m'n blog, neem een keer een kijkje!
    Ben ook benieuwd wat je ervan vind dus graag ook een reactie achterlaten :)

    X www.urbanpeoplefm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou gewoon een glazen kistje of zo aan de muur schroeven. Je kunt het makkelijk schoonmaken, opbergen en pakken.

    BeantwoordenVerwijderen