zaterdag 17 maart 2012

Fashion trend: bloemetjes broek

De lente en de zomer komen eraan, dit doet ons denken aan zon, zwemmen, bloemen en lekkere luchtige kleren. Deze fashion trend speelt daar helemaal op in: de bloemetjesbroek. Erg fleurig en is er in veel verschillende uitvoeringen. Je zult ze binnenkort overl in de winkels tegenkomen, dus je kunt er bijna niet aan ontkomen. Kijk mee voor inspiratie!
Bron: H&M  €14,95

Kleurijke pantalon met bloemenprint van de Zara, €39,95

Short met pastel kleurige bloemen van de Tally Weijl, €22,95
Short met plooien van de Zara, €27,95

Skinny jeans met bloemenprint van Asos.com, €50,10

Short met bloemenprint van Asos.com, afgeprijsd voor €23,73
Wat vind jij van zo'n kleurige broek? Ik vind de broeken met pastelkleurige bloemetjes erg leuk!

4 opmerkingen:

  1. ik vind de broeken erg vrolijk:)
    leuke posed:)
    xxx margot
    fashionloversandmore.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lange broek van de zara echt geweldig! Maar ik kan die nergens vinden..
    Weet jij misschien maar ik die kan vinden? Kusje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien kun je hem nog op de site bestellen? ik heb hem ook niet in de winkel zien liggen. succes ermee ;)

      Verwijderen