vrijdag 9 maart 2012

Neon coral season

Langzaam aan merken we buiten dat de temperaturen aangenamer worden en dat de lente er aan komt. Ook in winkels en webshops is dit te zien aan de vrolijke kleurtjes die hun intrede doen. Een opvallende kleur die we dit seizoen veel zien verschijnen is de koraal kleur. Dit is een kleur met een mix van oranje en lichtroze. We zien deze kleur ook in de felle variant, namelijk de neon koraalkleur. Toen ik laatst een Catrice lakje in deze kleur kocht was ik verkocht en waarschijnlijk zal dit mijn lievelingskleur zijn voor deze lente en zomer.

Het begon dus met het lakje Meet me at coral island van Catrice. Ik had op het youtube kanaal van Fleur de Force al een keer een broek in deze kleur voorbij zien komen, in een outfit of the day. Dus ging ik op zoek naar een broek in die kleur op internet wat ik nog best lastig vond. Uiteindelijk vond ik deze bij de Zara waar ik toen naartoe gerend ben. Helaas in de winkel bleek het geen spijkerbroek te zijn, maar een raar leer-look-a-like-stofje die niet heel fijn mee bewoog. Ook had hij bij de knieën naden lopen die me niet heel stevig leken als ik er mee op de fiets zou moeten. Toch had ik hem gekocht omdat ik deze kleur moest hebben (stom natuurlijk). Daarna zag ik ze in alle winkels liggen, ook in oranje, roze, geel en mintkleur!
En ja hoor, daarna vond ik bij de V&D net zo'n broek maar dan van spijkerstof van United Colors of Benetton. Omdat ik toch twijfelde over de stof van de Zara broek, besloot ik om deze van UCB te kopen en die van de Zara terug te brengen.
De bovenste foto geeft het beste de kleur weer, maar de onderste laat zien dat hij precies matcht met mijn Catrice nagellak. Ook bedacht ik me dat ik laatst een koraal kleurige lipgloss kocht, ook van Catrice (de middelste).
 
Op internet vond ik ook leuke ballerina's van de Zara in deze mooie kleur, die me erg leuk leken voor onder een witte of lichte spijkerbroek.

Het moet natuurlijk niet de veel van deze kleur worden in 1 outfit. Dus combineer het met andere pasteltintjes of natuurlijk met wit. Het enige wat nu nog mist zijn leuke accessoires in deze kleur, zodat je leuk kan combineren. Iemand daar nog leuke ideetjes voor? En wat vind je van de kleur en mn aankopen?

7 opmerkingen:

  1. I just followed you back sweetie!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleurtjes! vind die broek ook echt super.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kleurtje, heel schattig <3
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kleurtje! Catrice heeft altijd leuke lakjes. Je hebt echt een leuke blog, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dat lakje ook, zo'n leuke kleur! Ja, I love Pretty Little Liars <3

    BeantwoordenVerwijderen