woensdag 28 maart 2012

Trend: lace top

Een trend van het moment die ik héél erg leuk vind is de kanten top en dan het liefst een witte. Ik werd hier verliefd op in de Outfit-Of-The-Day van Missglamorazzi op youtube. Het filmpje waarin ze ook haar geweldig mooie coraal kleurige broek aan heeft (die ik inmiddels ook heb aangeschaft zie hier). Hierdoor ging ik op zoek naar kanten topjes en shirtjes en kijk mee welke ik vond.
Dit vond ik echt de mooiste! Het is de Joie Fanning lace top.



Hier zie je de Joie Fanning lace top van de voorkant.





CROCHET CAPE
Zara 49,95 euro
FLORENCES S/L TOP, IVORY CREAM, large
Vero Moda 19,95
Zara 39,95 euro.


De eerste foto's heb ik gevonden op thefancy.com waar ook een app van is. De foto hieronder is van een topje die ik heb gekocht. Hij is er ook in het wit. Wat vinden jij van deze topjes?
LACEY BABY COLLAR SL TOP, OMBRE BLUE, large
Vero Moda 16,95

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig! Heb zelf een kanten topje en een kanten shirt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog steeds ben ik opzoek naar een kantentop. De top op openingsfoto is erg mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook nog steeds op zoek naar de perfecte. En ja die in de openingsfoto is super mooi, had heb in een webshop gevonden maar was iets van 100 euro :( helaas!

      Verwijderen
  3. Ik vind vooral de eerste top erg mooi. Waar is die te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet meer precies waar hij te koop was, geloof bij bloomingdales, maar daar zie ik hem ook niet meer. En hij was echt iets van 150 euro...

      Verwijderen