woensdag 7 maart 2012

Cupcake bakjes

Cupcakes zien er vaak schattig en verukkelijk uit, dat kan komen door bijvoorbeeld de mooie decoratie op de cupcake. Maar wat het minstens zo leuk maakt zijn de bakjes waarin de cupcakes zitten. Er zijn vele verschillende soorten en maten te krijgen. Ik maak mijn cupcakes altijd in mijn cupcake-maker en daarvoor heb ik een heel klein formaat bakjes nodig die niet overal te krijgen zijn. Als ik dan iets tegenkom wat in mijn apparaat past, moet ik ze meenemen! Kijk mee welke bakjes ik allemaal heb.

Tumblr_ljgutmsyam1qcscszo1_500_large
Bron: weheartit.com


In het begin was ik al lang blij dat ik het juiste formaat had gevonden dus die zijn niet zo heel spectaculair. Allereerst heb ik deze schattige tulp bakjes, waarbij het deeg ook heel leuk tussen de blaadjes komt te zitten. Dan heb ik ook nog bruine bakjes, wat eigenlijk praline bakjes zijn. Deze zijn niet heel stevig en blijven aan het deeg vastplakken, wat dus niet zo handig is. Dan heb ik nog effen gekleurde bakjes in rood, blauw en geel. En mijn allermooiste zij natuurlijk de bakjes waar de schattige cupcakes op staan. Op de onderkant staat een hele grote. Het aantal soorten in de maat die ik nodig heb (doorsnee 3,1 cm) is zeer beperkt en dus erg moeilijk te vinden helaas.




De foto's zijn trouwens gemaakt door een lieve vriendin van mij. De bakjes staan op een fotoboard wat ik zelf heb gemaakt, misschien hier binnenkort een DIY over?

7 opmerkingen:

  1. Great style and very beautiful blog! Congrats on your lovely work!
    Perhaps you'd like to follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuw supervet, je heb echt leuke dingetjes!
    Zullen we elkaar volgen? Of wil je in ieder geval eventjes op mijn blog kijken? livelovexlaugh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen