dinsdag 13 maart 2012

Konad image plates

Ik vind het zelf erg  leuk om stashes te bekijken in filmpjes of foto's. Ik kan uren lekker kijken naar alles wat een ander heeft en hoe iemand het opbergt, heerlijk. Vandaag ga ik daarom laten zien welke image plates ik heb, zowel van konad als andere. Image plates zijn de zilveren plaatjes met figuurtjes erin om simpel nailart op je nagels te stempelen. Benieuwd naar welke ik heb?

In totaal heb ik 10 image plates, waaronder 1 mega grote met 42 full-nail plaatjes. Deze grote image plate van Dashica is al een keertje voorbij gekomen in dit artikel. Daarnaast heb ik 5 echte Konad image plates, 1 van een onbekend merk uit duitsland en 3 rechthoekige van Essence. Als je de plaatjes beter wilt bekijken kun je er het beste op klikken, dan openen ze in een groter formaat.


De Konad image plates die ik heb zijn de 5 hierboven behalve de meest rechtse. Ik begin links en ga van boven naar beneden, S10, M35, M29, M75 en M3. De rechtse onbekende kreeg ik een keer van een vriendinnetje bij een stempel setje.


En dit zijn de Essence plaatjes die ik heb.

Konad heeft ook een heel leuk Konad nail art boek uitgebracht met daarin alle imageplates mét voorbeelden erbij. Zo krijg je een beetje inspiratie van hoe je ze kunt gebruiken. (Deze voorbeelden zijn ook per image plate op internet te vinden als je geluk hebt, dus googlen maar.) Hieronder zie je de voorbeelden van 3 Konad image plates die ik heb.

M3


M29

M35



6 opmerkingen:

  1. Ik heb dat echt nog nooit gedaan, dus ik vraag me echt af hoe dat nou precies werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het wel eens gedaan, maar ben er niet heeel goed in ofzo.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is Konad hé! heb ook best veel imageplates, leuke heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dankje, ik hou er ook echt van, zou er wel nog veel meer willen :P

      Verwijderen