woensdag 11 januari 2012

Dashica bestelling

Ik ben helemaal vergeten om te bloggen over mijn bestelling bij Dashica. Dashicabeautyshop.nl is een webwinkel waar ze make-up, sieraden en natuurlijk alles wat met nagels te maken heeft verkopen. Ik vond deze winkel op het internet toen ik op zoek was naar dunne penseeltjes en stamping nail art (zoals Konad). Op deze site vond ik hele mooie image plates (de ijzeren platen waar de figuurtjes in zitten om te stempelen). Het fijne aan alle inmageplates bij Dashica is dat veel plaatjes ook in spiegelbeeld erop staan, zodat het symmetrisch is als je een bepaald plaatje op je linker en rechter hand wil doen. Wat ook zeker een pluspunt is aan deze webshop is dat ze mega grote imageplates verkopen met wel 42 plaatjes om te stempelen erop. Veel van deze plaatjes bedekken je hele nagel, maar er zijn er ook met kleine plaatjes. Ze verkopen ook de speciale stempel nagellak en alle toebehoren, zelfs ringen waarop je kunt stempelen zodat ze matchen met je nagel! Verder verkopen ze natuurlijk nagellak, waaronder China Glaze, Orly, Essie en Colour Club.
Ik heb bij Dashica een grote image plate gekocht, namelijk de SdP-M, een setje smalle penselen en een paar China Glaze lakjes. Binnen een week was het pakketje aangekomen. Vanwege het spiegeleffect van de plaat was het heel lastig een mooie foto te maken, maar ik hoop dat ze zo toch voldoende zichtbaar zijn.

Sommige hebben hele dunne lijntjes, maar zelfs die pakt je stempel makkelijk mee. Je kunt de image plates makkelijk in een map bewaren omdat er gaatjes in zitten. Het enige minpuntje is dat de rand van de plaat erg scherp kan zijn, ik had me er met de kerst al flink mee in mijn vinger gesneden. De grote image plates kosten 15,99 euro maar dat zijn ze met de hoeveelheid plaatjes ook zeker waard! Er zullen binnenkort vast nog creaties verschijnen die gemaakt zijn met deze image plate, zodat je kunt zien hoe goed ze stempelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten