maandag 13 februari 2012

Eerste cupcakes

Cupcakes, wie vind ze niet lekker en mooi? Met kerst kreeg ik geheel onverwacht een cupcake-maker voor minicupcakes en allerlei decoratie spulletjes erbij. En omdat ik lekker vakantie had, had ik genoeg tijd om er meteen mee aan de slag te gaan.
Ik heb een cupcake-maker voor mini cupcakes wat wel erg lastig is omdat er bijna geen bakjes voor te krijgen zijn. Ik maak mijn cupcakes met een kant en klare bakmix waar alleen nog een ei en boter bij hoeft. Het deeg hoeft maar een kwartiertje in het apparaat te zitten en klaar zijn mijn cupcakes. Dan kan het leukste gedeelte beginnen: het versieren! Voor mijn eerste lading cupcakes heb ik het simpel gehouden en heb ik met kant en klare witte fondant gewerkt. De tekst heb ik met een speciale pen gemaakt die ook eetbaar is. Het zijn nog geen speciale cupcakes omdat ik alles nog een beetje moet uitvinden. Oh, en eentje heeft een sleutel erop, omdat mijn broer net de sleutel van zijn appartement had gekregen.

Binnenkort meer cupcakes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten