woensdag 22 februari 2012

Xenos oliebrander

Hoe fijn is het als je je kamer binnenkomt en je ruikt die heerlijke vertrouwde geur van thuis. Er zijn een aantal manieren om te zorgen voor een lekkere geur in je kamer, denk aan wierrook, geurkaarsen, luchtverfrissers, geurstokjes en geurolie. Bij wierrook heb je misschien de associatie met iets zweverigs of je houdt er gewoon niet van en een luchtverfrisser doet misschien teveel aan het toilet denken. Geurkaarsen en geurstokjes zijn wel heerlijk maar geven vaak niet heel veel geur af, in ieder geval niet genoeg voor de hele kamer. En zo'n apparaat die automatisch geur verspreidt wanneer je er voorbij loopt vind ik ook niet heel gezellig staan. Nou vond ik laatst toen ik aan het winkelen was dit leuke oliebrandertje bij de Xenos en die wilde ik wel eens testen...
Allereerst ziet hij er natuurlijk super schattig uit en past hij met zijn kleur helemaal in mijn kamer. Het is een soort oud lichtroze. Hierbij kocht ik 2 geurtabletten in de geur framboos (jep, ik hou erg van zoet!). Het is erg makkelijk want het enige wat je naast de geur en het brandertje nodig hebt is een theelichtje. Ik was erg benieuwd hoe goed ik de geur zou ruiken en hoe snel het ging. Hieronder zie je dan ook de foto's van hoe het tablet langzaam smelt op de oliebrander.

Binnen 3 minuten zag het er al zo uit.


Na 5 minuten  was er bijna niets meer over van het tablet.

De geur is verukkelijk. Ik rook hem vooral goed wanneer ik mijn kamer weer in liep, dat zal te maken hebben met de gewenning van de geur als je er al de hele tijd in zit. Voor de prijs hoef je het ook zeker niet te laten. Over de prijs-kwaliteit verhouding ben ik ook zeer tevreden. Ik heb trouwens niet gemerkt dat de olie ook echt op gaat, dus deze zal je na een tijdje moeten vervangen wanneer je denkt dat de geur 'op' is. Conclusie: het is een kwalitatief goed en mooi product wat zeker bijdraagt aan de sfeer in je kamer.

1 opmerking:

  1. kei vet ik ga die ook kopen ff vraagje ik krijg een mega vette kamer ik ben 15 jaar heb jij nog tips voor een droomkamer ik mag heel veel van mijn ouders geef plz tips ik heb al 4 spiegels een heel mooi hemelbad een hele groote kast mijn kamer wordt rood roze zwart bed spiegel kaptafel euhhm en beet je beige please help me!!!!!!!!!!!!!! XxXRoze (dat is mijn bijnaam)

    BeantwoordenVerwijderen