zondag 12 februari 2012

Verandering blog inhoud!!!

Bij deze wil ik een verandering aan mijn blog aankondigen. Ik heb namelijk een hele grote passie voor mooie nagels en vooral nagellak natuurlijk. Maar daarnaast vind ik nog een heleboel andere meiden-dingen leuk en lijkt het me erg leuk om die te delen op mijn blog. De inhoud breidt zich dus alleen maar uit, dit is mede doordat het lastig is om iedere dag een artikel over nagels te plaatsen aangezien ik niet iedere dag iets nieuws op mijn nagels maak. Maar alles wat met nagels te maken heeft zal ik sowieso plaatsen, het verschil is dus alleen dat er ook andere artikelen komen dan over nagels en nailart.
Wel wilde ik graag deze blog behouden in plaats van een nieuwe te maken, ook omdat mijn passie voor nagels nog steeds blijft bestaan en ik iedere creatie met jullie wil delen!
Wat kun je verwachten?
- Ik houdt naast creatief zijn met nagels ook heel erg van cupcakes bakken en versieren. Dus die foto's zal ik ook laten zien.
- Ook houd ik erg van sieraden en mode en zal ik daar ook zeker artikelen over maken, bijvoorbeeld mijn nieuwe aankopen na een succesvolle shopdag!
- Er zullen zo nu en dan ook simpele DIY (Do-It-Yourself) artikelen verschijnen omdat ik het ook erg leuk vind om creatief bezig te zijn met kralen, scrapbooken enz.
- Iedere maandag zal er een leuke,lieve,mooie of inspiratievolle foto/plaatje/tekst gepost worden die je maandag even helemaal op kan fleuren om zo de week goed te beginnen.
- En verder zul je artikelen lezen zoals leuke meiden evenementen, leuke sites die ik tegen ben gekomen en leuke meiden ideetjes. Kortom alles wat meiden interesseert!
Blijf vooral langs komen op mijn blog!

Om meteen goed te beginnen starten we morgen met een artikel over cupcakes én een Happy Monday Picture!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten