zondag 15 april 2012

NOTD glitter gradient

Vandaag heb ik weer een nieuwe Nail Of The Day, dit keer met glitter gradient. Hiervoor gebruikte ik mijn nieuwe lakje van Chanel waar ik gister een artikel over schreef. Deze NOTD deed me erg aan de winter denken op de een of andere manier. Helaas heb ik nog steeds mijn telefoon niet terug (die is weg voor reparatie) en kan ik nog steeds moeilijk foto's maken.

 Om deze glitter gradient te maken heb ik eerst 2 laagjes Chanel Coco Blue gelakt. Daarna heb ik vanaf halverwege een hele lichte glitter topcoat gedaan van de Catrice One Million Styles collectie, Have an ice day, Dit is een licht holografisch glitter lakje. Daarna heb ik twee laagjes Snow Globe  van China Glaze  gebruikt voor een kwart van mijn nagel. Omdat ik toch iets meer holografische glitters erdoor wilde heb ik ook nog een glitter topper gebruik van Essence van de twins collectie 02 julia. Om het af te werken nog een gwone topcoat eroverheen en je bent klaar. De tip van je nagel is nu een stuk dikker omdat er zoveel laagjes op zitten.

TIP: Haal de glitter nagellak makkelijk van je nagel met het kunstnagel remover potje (in dit artikel).

4 opmerkingen: