donderdag 12 april 2012

First Outfit Of The Day

Hier mijn eerste OOTD, waarin ik graag mijn nieuwe jasje en shirt wilde laten zien. Benieuwd geworden naar de gehele outfit, kijk dan snel verder...


Het jasje en shirt komen allebei van de Zara. Het jasje is een oranje/koraal achtige kleur waar ik helemaal gek op ben (zie hier)! Het jasje is gemaakt van een soort zachte stretch spijkerstof, waardoor hij makkelijk me beweegt. Hij heeft een schuine rits met onderaan twee drukknoopjes, verder zitten er 2 zakjes in en een klein zakje met een rits op de borst. Hij kostte 49,95 Ik weet nu al dat dit mijn favoriete jasje wordt voor de lente en zomer, hij zit zo fijn en die kleur...!
Het shirtje is ook van de Zara en kostte 19,95. Het is een dun simpel shirtje die erg los hangt, met een roze indianentooi erop. Leuk om te weten is dat mijn vriendje me dit shirtje aanwees :)
De broek is van een onbekend merk genaamd Daisy en komt van een exclusief winkeltje in 's-Hertogenbosch, de Falls.





Wat vindt je van mijn nieuwe aankopen?

4 opmerkingen: