woensdag 4 april 2012

Nails of the day!

Afgelopen weekend was ik voor een 21-diner in Eindhoven. Een 21-diner is een diner wat we met onze jaarclub houden wanneer iemand 21 jaar is, we gaan dan een weekendje lekker eten en stappen bij diegene thuis. Toen we 's middags gingen shoppen in Eindhoven kwamen we ook langs een nagelstudio waar in de etalage hele leuke nail art voorbeelden stonden. Die heb ik dus even goed in m'n hoofd opgeslagen en vandaag geprobeerd na te maken.
Helaas is er bij mijn wijsvinger al een hoekje gechipd, maar ik heb helaas mijn telefoon (waar ik normaal foto's mee maak) op moeten sturen voor reparatie. Dus moest ik wachten tot mijn vriend er was zodat ik een foto kon maken en toen was het kwaad al geschied.



Voor deze liefdevolle creatie heb ik gebruikt:
- Lovie Dovie  van Essie, lichtroze ondergrond
- Rouge Fashionista  van Bourjois, rode kleur waarmee gestempeld is
- Rode en witte striper
- Image plate M3 van Konad

6 opmerkingen:

  1. Superleuk! Echt heel schattig :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad heel leuk, deze ga ik ook eens proberen ;)
    wel erg jammer van je wijsvinger, blijven haken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zat er al een paar dagen op toen ik de foto maakte, omdat ik geen camera had. mijn wijsvingers gaan er altijd snel af :P

      Verwijderen