dinsdag 14 augustus 2012

Drinking nail polish?!

De meeste mensen om mij heen weten dat ik gek ben op nagellak. Gister vertelde een vriendin mij over een vrouw die ook gek is op nagellak maar dan op een heel andere manier. Op TLC is er een programma genaamd "my strange addiction", hierbij was een vrouw van 23 jaar verslaafd aan het drinken van nagellak. Ze drinkt al 5 jaar lang zo'n 5 flesjes nagellak per dag. In eerste instantie kon ik dit niet geloven en moest ik het met eigen ogen zien. Ben je ook nieuwsgierig geworden naar deze vreemde verslaving aan nagellak, kijk dan snel verder. 

Hieronder vind je de aflevering van "my strange addiction" van TLC, in deze aflevering is ook een vrouw te zien die verslaafd is aan het pulken in haar oren. Wanneer je alleen de nagellak addict wil zien, zul je af en toe even door moeten spoelen want de verhalen wisselen elkaar af.
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe iemand er op komt om nagellak te proeven, maar zo zie je maar dat overal mensen voor zijn. Nee, ik houd mijn verslaving aan nagellak liever bij mijn nagels.

5 opmerkingen:

  1. Gadver, is dat niet heeeel erg slecht voor je? Ik wil er niet aan denken. Zal trouwens wel een hele dure verslaving zijn. ._.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hii, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eeeewwwwwwwwwwww!! gadverr!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee ;) het filmpje is helaas geblokeerd

    BeantwoordenVerwijderen