donderdag 3 mei 2012

Especially Escada

Ik heb sinds kort weer een nieuw geurtje in mijn collectie; Especially Escada! Ik heb al 4 van de zomergeuren van dit zoete merk. Iedere zomer brengt Escada nieuwe geurtjes uit voor de zomer. Maar ook hebben ze een vaste geur in het assortiment, en die heb ik nu gekocht.
O.15185_large

De zomergeuren staan er om bekend om mierzoet te zijn, iets waar ik altijd van hield. Maar inmiddels ben ik 21 en heb ik liever een iets minder zoet geurtje. Toen ik Especially Escada rook was ik helemaal verkocht. Deze geur is zoet maar niet té. Het flesje is ook super mooi en ziet er chic uit.
Ik kwam erachter dat Escada nog maar in weinig winkels te koop is. Mijn eerste Escada geurtje kocht ik toen ik 14 was in de Bijenkorf, maar hier hadden ze geen Escada meer. Ook bij de DA was dit merk uit het assortiment. Bij de Etos kon je deze geur nog wel krijgen, maar ik dacht dat ik hem vast wel ergens goedkoper kon vinden. Toen vond ik hem op parfumoutlet.nl ,een stuk goedkoper dan in de winkel. Het duurde eventjes voordat ik hem in huis had, omdat ze dit geurtje niet op voorraad hadden. Deze webshop is trouwens verkozen als beste kleine webwinkel van 2012 in de categorie XS shops. Zeker betrouwbaar en je hoeft niet bang te zijn dat ze namaak verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten