maandag 10 oktober 2011

Simpel, maar schattig

Op een meidenavondje met wat vriendinnen had ik aangeboden om hun nagels te doen. Mijn vriendin deed eerst veilen en de nagelriemen verzorgen en daarna kwamen ze bij mij aan tafel om te lakken. Bij de een mag je je uitleven en maakt het niets uit wat het resultaat wordt, en de ander heeft voorkeur voor kleur of een eigen idee. Een van mijn vriendinnen wilde graag iets onopvallends, maar toch iets leuks. Dus ging ik aan de slag met nude kleuren, die ik combineerde met kleine konad plaatjes. Door de roze nude kleur was het niet heel opvallend, maar speels door de kleine konad figuurtjes die op iedere nagel stonden. Een simpel ontwerp en een tevreden vriendin waren het resultaat.

Voor deze creatie is gebruikt:
- Moulin Rouge Light van Catrice
- Image plate M3 van Konad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten