dinsdag 4 oktober 2011

Nail art magnetics van essence

Vandaag kwam ik thuis met 2 magnetic polishes van Essence, met daarbij natuurlijk de bijbehorende magneet. Ik had al eens eerder een magneet van Essence, maar deze had geen zichtbaar effect. Ik dacht dat het aan mij lag, dus had de magneet maar weggegooid. Na wat rondkijken op internet ontdekte ik dat deze het bij meer mensen niet deed. Maargoed, een nieuwe magneet, nieuwe lakjes, dus een nieuw begin.

De kleuren die ik heb gekozen zijn 2 donkere metellic kleuren. Links is mystic wish! en rechts is hex hex!. Ik verwachtte dat het effect extra mooi zou uitkomen op metellic kleuren. De magneet zit dit keer in een houdertje die je op een andere vinger kunt schuiven, om hem zo makkelijk boven de nagel te houden. Nou moet ik vertellen dat ik een aantal keer met mijn nagel de magneet aanraakte, waardoor de lak aan de magneet bleef zitten en ik mijn nagel opnieuw moest doen.
Bij de ene nagel pakte het effect beter uit dan bij de andere en de zijkanten werden niet meegenomen. Dit zijn een paar minpuntjes, maar het effect is dit keer wel zichtbaar.

Ik probeerde er een heelal achtige look van de maken door zilvere glitters (essence) toe te voegen. Deze glitters zijn van de Twins collectie, hieronder is julia gebruikt. Excuses voor de onscherpe foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten