woensdag 5 september 2012

Nailart inspiration ~ pink

Ae6a9d98d9e411e1be9812313804ece1_7_large


Uren kan ik rondkijken op het internet op zoek naar de leukste nailarts, om deze vervolgens als inspiratiebron te gebruiken voor mijn eigen kunstwerkjes. Ik heb weer een aantal mooie en simpele nailarts gevonden om je inspiratie uit te halen. Dit keer doe ik het in thema en dat is natuurlijk roze!


Deze keer alleen maar roze nagels met mooie nailart. Het is niet meer lang zomer en de zon zal verdwijnen dus laten we nog even genieten van zomerse roze nagels.
Tumblr_m8wpjtfobi1qb5d33o1_500_large
Leuk met deze gekleurde kleine glitters
 
Nail_art_10_thumb_large
Erg mooi gemaakt deze
 
Tumblr_lcujy7zmtb1qd5y0no1_500_large_large
Nagels om op te eten, wat lekker zoet!
 
51624988_large
Voor een echte diva
 
Tumblr_m9sgycxnvb1rzq7keo1_500_large
Dit is echt 1 van mijn favorieten, en echt super simpel gemaakt met Konad.
Om naar te blijven kijken
 
mozaïek op je nagels
 
Welke vind jij het mooist?

5 opmerkingen:

  1. Ik vind die van de Nailasaurus het mooist! ♥_♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heyyy je hebt echt een leuke blog!
    zullen we elkaar volgen?
    laat het me weten op mijn blog x
    http://macfleurr.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Wat een mooie nagels! Ik wou dat ik dat kon! Echt super mooi! Helemaal die eerste foto vind ik super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nailart!
    Je hebt een leuk blog, wil je ook een keer op de mijne kijken? Er loopt op dit moment een winactie. www.s-diary.tk/winactienivea/.
    Liefs, Suzanne (www.s-diary.tk)

    BeantwoordenVerwijderen